+ 1
Inlägg: 2696506
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan: Det håller jag med om, bra värvning och är billigare än Big Dick så det är positivt.
+ 1
Hur som helst kan man inte vara annat än nöjd med värvningen!