puffe: Beslutet dröjer lite längre än förväntat men är helt upp till Anton själv och hans familj och därför kanske det tar lite längre tid. HV ser gärna ett år ytterligare och det handlar nog inte om pengar.
Inlägg: 2696696
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Labanlasse: tror jag inte heller, är nog enbart energin att köra en säsong till som styr. Oerhört sympatisk person, oavsett
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Labanlasse:
Hur har resonemanget varit hos er supportar angående strålman?
Det lilla man sett av han är att han haft jobbigare i shl än många trodde.
Hur har resonemanget varit hos er supportar angående strålman?
Det lilla man sett av han är att han haft jobbigare i shl än många trodde.