Märkligt att Goalofsson ska spela vm när han har utgående kontrakt?! Kan det vara så att han kommer hem trots allt?
Inlägg: 2696720
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez: VM kan vara ett skyltfönster när man haft en knackig säsong, panga in ett gäng mål och skriv nytt med annan nhl klubb.
Eller kom hem, det funkar också!
Eller kom hem, det funkar också!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez: Det sätter jag pengar på!
Goalofsson spelar i Modo till hösten 👍🏼
Skulle han göra ett sjukt bra Vm kan han kanske överväga ett nytt NHL kontrakt men annars blir det spel i Modo med storebror 😊
Goalofsson spelar i Modo till hösten 👍🏼
Skulle han göra ett sjukt bra Vm kan han kanske överväga ett nytt NHL kontrakt men annars blir det spel i Modo med storebror 😊
+ 1