Inlägg: 2696729
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jäkla tråkigt det här Mögle. Snor vår bästa spelare storkukade dick mitt under pågående säsong och har köpt sig till all framgång i SHL. Nää, ett sådant lag önskar man ingen framgång.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: haha, är ingen som sitter o efterforskar i gamla inlägg, så glömt i morgon, men fick du rätt får du cred för det såklart
+ 1
Är det nu jag har målat in mig i ett hörn? ;)