LaddaFrånTaket: Kan du skriva om ditt inlägg då det är så bedrövlig svenska att jag inte förstår var du menar?
Inlägg: 2696911
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Att ni orkar diskutera, matchen är över, ingen utvisning under matchen. Blir det anmälan och disciplinnämndens bord, ja kanske? 1-1 i matcher. Gå vidare :)
Detta är silly tråden, vi försöker hålla oss till det här, diskussion kan ni ta i "Apropå ingenting" tråden. Nu kör vi silly snack här!
Jasek klar idag, mycket fint. Kommer Hägg och Byström nu?
Detta är silly tråden, vi försöker hålla oss till det här, diskussion kan ni ta i "Apropå ingenting" tråden. Nu kör vi silly snack här!
Jasek klar idag, mycket fint. Kommer Hägg och Byström nu?
+ 8
Sv: Silly season
{5647}: Får jag ställa en fråga? Om Connor McDavid kom in här och sa att han höll med om att tacklingen är dåligt utförd och att Pudas sätter sig i en dålig sits, vad hade du kontrat med då? Att han också har dåligt spelsinne?