Inlägg: 2701610
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Äsch nu tappar du formen bonden! Ska du trolla kan du inte hålla på kalla andra troll, det blir för uppenbart. Skärpning!
Behövs verkligen nån stor nyhet kring MoDo för att få ordning på forumet verkar inte som en värvning var nog...
Behövs verkligen nån stor nyhet kring MoDo för att få ordning på forumet verkar inte som en värvning var nog...
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Ja, eller möjligen är det din otrevliga framtoning och nedvärderande omdömen som får folk att tolka dig som ett troll, även om du kanske bara är grovt missförstådd.
+ 16
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}:
Undra vem som tillhör kategorin ”lågvattensskribent” egentligen.
Undra vem som tillhör kategorin ”lågvattensskribent” egentligen.
+ 4
Att trollinlägg som ditt kan få så många lajks visar bara på hur många lågvattensskribenter det finns härinne. Trollen frodas verkligen på internet.