Inlägg: 2703960
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Han är svårbedömd Måns, mycket pga hans ”ökänt” svagare skridskoåkning.
Samtidigt så har han ju verktyg som gör honom nyttig även utöver sin skicklighet. Bra grit och attityd på den killen.
Fågel eller fisk är känslan, själv gillar jag vad jag såg av honom.
Samtidigt så har han ju verktyg som gör honom nyttig även utöver sin skicklighet. Bra grit och attityd på den killen.
Fågel eller fisk är känslan, själv gillar jag vad jag såg av honom.
+ 4
Kommer han klara det? Ingen aning. Kanske var allsvenskan rätt nivå för honom. Jag tror han kan växa in i en roll som ytterforward i andra eller tredjekedjan, men vi spelar de tre första kedjorna rätt jämt så vem som är första och vem som är tredje är svårt att säga egentligen.