Inlägg: 2704712
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: USA:s målvakt räddar inte ens en badboll mot Slovakien. Även fast man inte har de största stjärnorna i detta VM är det ändå ett lag med väldigt många bra spelare, väldigt svagt är det.
Tycker det är en svag liga baserat på vilka som presterar där. Dessutom en liga som premierar hockey utan större fokus på försvarspel.