P10Livgardet: Läste att Luleå jagar Larsson. Tittade lite siffror, såg inte ut som den backen Hinken har beskrivit att han va ute efter. Bra säsong i år men inte så imponerad i fjol.
Inlägg: 2705085
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Byss: Jag tror att Larsson skulle vara helt otrolig i SHL. Kanske ligans bästa defensiva back med en hyfsad offensiv uppsida. I motsats till många andra defensiva backar har han ju en lysande skridskoåkning.
Sv: Silly season
Byss: Han har farit fram och tillbaka mellan ahl och nhl ganska, blir lite svårare att komma in i det då.
+ 1