Inlägg: 2706045
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: håller med gällande oeek. Hur kan vi behålla en målvakt med shls sämsta statistik? 87% och 3.48 gaa är otroligt dåligt. Blir jävligt jobbigt om Lassi blir skapad.
+ 1
Trodde även verkligen på Marenis men den sket sig ju som vi alla vet.
Olofsson den sämre kan bli både bu eller bä, men en bra värvning i magen av Hinken även det.
Däremot tycker jag Eltonius , OEE , OP och AP är obegripliga