Inlägg: 2706349
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon som kollade på tre kronor? Var Sverige dåliga? Borde ju på pappret köra över Frankrike
Håller med. Ena benet håller med dig, andra benet kan känna en gnutta oro, beror vilket ben jag placera på golvet först när jag vaknar.
Håller dock tummarna.
Men gör han en bra säsong i Modo då ska jag rulla ut röda mattan för Hinken mellan arenan och bilen!