Ett jävla tjat om Danmark på våran sida nuförtiden. Personligen är jag oerhört lycklig över att Lassi är MoDoit, att Ranta är MoDoit. En och annan snedseglande dansk kan man leva med. det är i höst det börjar
Inlägg: 2706388
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag bara går och väntar på att Hinken ska värva en fartfylld Polack!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Är kommentatorerna helt efterblivna? Solklar offside i målgården och domaren gör wash-out direkt men ingen märker något?