Keriksson: är väll för att Modo och björklöven bestämt? att de skall ha på ”egna hemmaplaner”. Tråkigt att inte hela cupen kan vara på plats och att supportergruppen inte kan lyckas få dit någon klack mot åtminstone Timrå ^^ för mig är scacupen ett tecken på att hockeysäsongen börja komma igång. Man börja tagga igång då
Inlägg: 2706726
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: SCA-cupen är väl den enda försäsongscupen med status nuförtiden?
+ 2