Robin Ztorken L: tycker inte det är något direkt tapp i kvalitet, båda var mediokra om man bortser från Brickleys start som var bra.
Inlägg: 2707414
Svarskommentarer
Sv: Silly season
erjo: Brickley blandade lite för mycket i kvalitéten. Ibland var det riktigt bra, för att nästa gång vara en svag insats.
Rubins ryktades väl till DIF, vilket säger en hel del faktiskt. Ett HA-lag.
Jag tror fortfarande att ledningen är viktigare än individuella spelare. Karlin och hans gäng är väldigt duktiga på att få spelare att prestera på en hög nivå tillsammans.
Rubins ryktades väl till DIF, vilket säger en hel del faktiskt. Ett HA-lag.
Jag tror fortfarande att ledningen är viktigare än individuella spelare. Karlin och hans gäng är väldigt duktiga på att få spelare att prestera på en hög nivå tillsammans.
+ 9