+ 1
Inlägg: 2708266
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jugge: Att VO skulle ta ett tvåvägs och nöta AHL igen är jag ytterst tveksam till. Det är ju ett helt annat liv att spela där. Och man spelar i ett lag där alla spelar för sig själv och ingen vill vara i, typ.
Då tror jag mer på Schweiz om han inte får envägs i NHL.
Då tror jag mer på Schweiz om han inte får envägs i NHL.
+ 2
Du kan hockey! Som en annan herre här inne brukar mässa. Vore väl roligt om VO kom hem, ju fler profiler i SHL desto bättre.