Inlägg: 2708340
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Blake: Kan ju vara så att han kan få mer pengar som en topp back i HA.
Och dels är ju pengar trevligt, men kanske också att få spela mycket och stort förtroende.
Löven har väl nå skolpengar dom kan slänga på honom kanske.
Det hade ju kunnat höjt hans marknadsvärde också att göra en bra säsong i Svensk hockey.
Han är ju inte 35 (än) Så är väl inte orimligt att man försöker få så bra kontrakt man kan. Och kanske också faktiskt vill spela mycket fortfarande.
Och dels är ju pengar trevligt, men kanske också att få spela mycket och stort förtroende.
Löven har väl nå skolpengar dom kan slänga på honom kanske.
Det hade ju kunnat höjt hans marknadsvärde också att göra en bra säsong i Svensk hockey.
Han är ju inte 35 (än) Så är väl inte orimligt att man försöker få så bra kontrakt man kan. Och kanske också faktiskt vill spela mycket fortfarande.
+ 1
Sv: Silly season
Blake: Berg går före Ludde i min bok. Känns som en spelare som aldrig gnäller och tacksamt tacklar med ett leende under de få minuter han får.. Populär i Leksand också av samma orsak gissar jag.
+ 4
Sedan vet jag inte hur dom gör, om hon stannade i Oulu med barnen medans han var i Tyskland? Om han tänker göra likadant nu, men med familjen i Övik.