+ 1
Inlägg: 2708565
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: om nu Hägg har kritat på så är väl det jäkligt positivt. 29 år MoDo hjärta kommer bli jävligt bra . Eller vad vill vi ha istället?
+ 9
Sv: Silly season
Gavelo: Räcker med att bara kolla på tre minuter highlights för att se att du har fel. Har nämnt det förut men vet inte varför Hägg skulle vara sämre i SHL än Christian Folin till exempel.
+ 9
Jag tror han kommer få det tufft att ställa om till stor rink.
Påminner ganska mycket om Anders Eriksson, sämre skott men med bättre spelförståelse.