Inlägg: 2708580
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: tror absolut han kommer frälsa vår defensiv i många matcher. Vi är under svettig press, totalt utskåpade. Spelarna snurrar runt letting, sen kommer hägg, sätter en propp och fixar tek utanför defensiv zon.
+ 5
Sv: Silly season
Gavelo: Ingen har väl påstått att han ska in och göra massa poäng?
Han är en defensiv pjäs som ska vara en städgumma i egen zon i första hand. Alla lag behöver ett ankare i försvaret man kan luta sig mot. Sen är det omöjligt att veta hur han står sig på stor rink. Där får vi helt enkelt lita på Hinken
Han är en defensiv pjäs som ska vara en städgumma i egen zon i första hand. Alla lag behöver ett ankare i försvaret man kan luta sig mot. Sen är det omöjligt att veta hur han står sig på stor rink. Där får vi helt enkelt lita på Hinken
+ 14
Hägg är en bra spelare absolut och en bra spelare för Modo, men det är ingen spelare som kommer göra massa poäng eller vara minsta flashig utan en spelare som mestadels slår sarg ut och spelar enkelt.