+ 1
Inlägg: 2708954
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sigge: Jag undviker att bedöma seniora äldre spelare från vad dom gjorde under juniortiden, tycker glappet hockey och tidsmässigt blir för stort!
Sen tycker jag att Rundblad, Winberg, Näsén och Berna är 4 ganska okej spelare i PP.
Men jag håller med om att drömmen vore Hägg + ytterligare en toppback, gärna offensiv in men som du skriver så äventyrar man nog ekonomin vid ett sådant scenario.
Sen tycker jag att Rundblad, Winberg, Näsén och Berna är 4 ganska okej spelare i PP.
Men jag håller med om att drömmen vore Hägg + ytterligare en toppback, gärna offensiv in men som du skriver så äventyrar man nog ekonomin vid ett sådant scenario.
+ 1
I den bästa av världar skulle vi få in en riktigt bra PP-back som kan stå på point förutom Bernhardt. Men det har vi inte stålar till. Tyvärr begränsades vår offensiv rätt mycket under säsongen när Bernie/Näsén inte var på isen. Karlin ställer ju stora krav på att backarna ska vara involverade i offensiv zon, där tycker jag nog han borde tänka om då vi inte har materialet till det.