+ 2
Inlägg: 2709546
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Minns när man fick se Alexander Steen hos MoDo dra pucken stenhårt under ribban från innanför blå utan att svinga högt. Klass rakt igenom.
+ 2
Jag blir lite störd på Sveningsson. Han har ju rätt bra fysik. Är snabb på skridskorna och har teknik. Ändå blir det bara mellanmjölk. Det är nog en hel del berorende på dåligt spelsinne så beslutsfattandet blir långsamt. Det tar så lång tid att motståndarna ofta hittar ett sätt att stoppa honom, hans passning eller skott.