+ 1
Inlägg: 2710082
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Gjorde inte Foppa 31p? Tycker ändå att MoDo är störst..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Med den logiken så är väll Silfverberg den bästa spelaren i ligan eftersom att skulle vart det för 10 år sedan
Ja riktigt talang 8 poäng i JVM 09/10, stark värvning helt klart.