+ 4
Inlägg: 2710170
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Välkommen till ett levande forum där alla lag diskuteras😁
Självklart är fokus på MoDo men det blir lätt enformigt att rabbla tilltänkta uppställningar osv.
Kan säga dig att du definitivt inte är den förste som är här och påpekar hur mycket just deras lag "BERÖÖÖÖÖR"
Du får rättare sagt ställa dig i kö bakom hyndor, Lövare, Leksingar, DIF:are och SSK:are.
Men om man gillar att runka över sin egen självbild tror jag det här forumet inte är något som passar en i smaken.
Självklart är fokus på MoDo men det blir lätt enformigt att rabbla tilltänkta uppställningar osv.
Kan säga dig att du definitivt inte är den förste som är här och påpekar hur mycket just deras lag "BERÖÖÖÖÖR"
Du får rättare sagt ställa dig i kö bakom hyndor, Lövare, Leksingar, DIF:are och SSK:are.
Men om man gillar att runka över sin egen självbild tror jag det här forumet inte är något som passar en i smaken.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Fast MoDo har två spelare som är över 30 - Brynäs har åtta. Det behöver såklart inte betyda något, men klart det sticker ut när fyra av era tilltänkta toppforwards är 34 och en är 36.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Det var många som var skeptiska till Ruohomaas ålder. Väldigt många faktiskt, speciellt med tanke på att hans poängproduktion sista året i Leksand var klart sämre än året innan.
Flera var skeptiska till Rundblad också, men inte lika tydligt.
Flera var skeptiska till Rundblad också, men inte lika tydligt.
+ 4
Brynäs värvningarna fortsätter att tas upp här inne ser jag, fascinerande. Inte någon som nämner modo värvningar i Brynäs boken om man inte svarar någon modoit.
Lite roligt att när vi värvar spelare i den här ålderskategorin så är det för gamla spelare som är slut. Kan inte minnas att jag läste något sådant här inne inför förra säsongen när ni själva värvade bla Ruohomaa och Rundblad… Men det är som vanligt, Brynäs berör…