+ 3
Inlägg: 2710426
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Silfverberg hade knappast fortsatt att bli uttagen om han inte hade presterat utifrån tränarnas perspektiv. Samma sak i NHL där han var ordinarie även 23/24. Varken Tre Kronor eller NHL-klubbarna har ju spelarbrist, om man säger så.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja, hur är det möjligt att nån kan ställa en så dum fråga, om man är någorlunda kunnig och intresserad av hockey?
+ 3
Breddspelare när de allra bästa är plats OS/Wcup och ett VM som breddspelare. Visst några fler men snittar man 0,5 så är man i regel lite beroende av omständigheter/omgivning för poängen.