Inlägg: 2710505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Alla som är med i diskussionen kring vem som är den bästa någonsin i något kan ju kalla sig för det utan att det är fel. Sen är det givet att många svenskar stör sig på Zlatan eftersom hans sätt och snack är så extremt osvenskt.
Jag tycker som sagt inte att Zlatan är en pajas, de som är pajasar är spelare i typ div4 som snackar som Zlatan, tror de är bäst osv när de i själva verket inte är tillräckligt bra för att putsa hans skor.
Jag tycker som sagt inte att Zlatan är en pajas, de som är pajasar är spelare i typ div4 som snackar som Zlatan, tror de är bäst osv när de i själva verket inte är tillräckligt bra för att putsa hans skor.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik :
Zlatan är en omvittnat god lagkamrat, tror det är hans jargong som missförstås.
Zlatan är en omvittnat god lagkamrat, tror det är hans jargong som missförstås.
+ 4
Nedan ser du massor av mål som han gjort som tog oss till mästerskap och klacken som tog oss förbi Italien i EM 2004. Målen mot Danmark tog oss till EM 2016. Utan Zlatan där hade det inte gått, det är så gott som alla experter enig om. Målet mot Ungern ur ingen vinkel o s v.
www.svtplay.se/video/ePvVDdB/zlatan-och-malen