+ 3
Inlägg: 2711146
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Ettan är inte fel. Ännu krångligare att ta sig upp. Det passar Löven perfekt! ;-)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Ni får göra Tälje sällskap i ettan snart. Eventuellt Diffen så småningom?
+ 1
Nu blir det ettan igen men de är väl lika bra vi går inte upp ändå. Slipper man ha förväntningar och kan hata förbundet för man stängde ligan mars 2020.
Skål och glad sommar!