+ 4
Inlägg: 2711233
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Ja då är det på gång i alla fall.
Det var ju så omöjligt att få in en till arena på den här platsen enligt någon/ några här inne.. men tydligen så går det.
Allting går bara man tänker utanför boxen!
Ja då är det på gång i alla fall.
Det var ju så omöjligt att få in en till arena på den här platsen enligt någon/ några här inne.. men tydligen så går det.
Allting går bara man tänker utanför boxen!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Får Kullis sitt MoDo-Museum nu?! :-) Bra med mer isytor. 08-lag gnäller ju på det, att det saknas i kommunen. Här ligger ytorna centralt och kan nås ganska lätt.
+ 1

Mer isytor !