grimiss: Haha! +6 mille är bra i dessa tider! Fina grabbar vi har..Ge nu George några hundralappar.
Inlägg: 2711377
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: extremt bra. Funderar bara på vad hinken tänkte när han såg det, lär ha ring widebro direkt - Kom igen, hade det inte räckt med 5 mille i överskott?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Då vet vi i alla fall att om det skulle börja gnissla och vi ligger lite halvpyrt till mot jul så går det att få fram lite kapital för en liten injektion?
Eller att det finns ett litet reservkapital om V:O vill komma hem att köra.?
Fast då tror jag dom kommer köra ut frågan till sponsorer?
Då vet vi i alla fall att om det skulle börja gnissla och vi ligger lite halvpyrt till mot jul så går det att få fram lite kapital för en liten injektion?
Eller att det finns ett litet reservkapital om V:O vill komma hem att köra.?
Fast då tror jag dom kommer köra ut frågan till sponsorer?