{5647}: Ja, men är det koncernens egna kapital som ligger till grund för elitlicensen eller Björklöven AB, (som är A-lagets bolag). För 5% av Björklövens AB:s omsättning är 2,55 MSEK, (avrundat till 2,6 MSEK), vilket också är exakt vad de har i EK.
Inlägg: 2711464
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78: Jag tror det är koncernens. enligt Löven var det ingen omedelbar fara med elitlicensen och jag tror de inte menade för att de i sådana fall skulle få ett kontrollår som SSK.