+ 1
Inlägg: 2711956
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Modo har seriens just nu seriens kanske svagaste backsida, rimligtvis vill man starta säsongen på 8 backar vilket innebär att 2 till skall in.
X - X
Rundblad-Winberg
Näsen-Berna
Norén-Berg
X - X
Rundblad-Winberg
Näsen-Berna
Norén-Berg
+ 3
Sv: Silly season
hompa90: Det var ju det fina med förra året -att det fanns alternativ på kontrakt och att Hinken kunde låna ut till höger och vänster. I år måste han pricka värvningarna bättre. Å andra sidan vet han ju vilka som höll förra året och har valt de han vill ha kvar. Det är bara Josh som han inte fått behålla.
+ 1
Bättre att ha lite bredd, vår backsida ser nog bräckligast ut i hela SHL tillsammans med Timrås