+ 10
Inlägg: 2712412
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Usch vad oproffsigt av er att gå med vinst.
Nästa år förväntar jag mig en satsning där ni går minst 3 miljoner back oavsett sportsligt resultat.
Det är så vinnare gör har jag hört.
Nästa år förväntar jag mig en satsning där ni går minst 3 miljoner back oavsett sportsligt resultat.
Det är så vinnare gör har jag hört.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: det är faktiskt imponerade!!! Kul med välskötta klubbar.
+ 1
Förstår att du är besviken att det blev så pass bra. ;-)
Ber om ursäkt å Timrå IK:s vägnar.