Smurfen: Där snackar vi Kaos. Sportbilar och slemmiga aktörer i styrelsen. Nä, där är MoDo bättre.
Inlägg: 2713036
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza: Njuter av sol och öl på balkongen samtidigt som jag skummar liverapporteringen på VK. Verkar ha pågått 20 minuter av tjafs kring vem som egentligen har rösträtt på mötet. Skål!
+ 2