+ 1
Inlägg: 2713164
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}: Började fundera lite nu när Ullmark hamnat i Ottawa, hur länge tror ni vi behöver vänta på Forsberg om han kör någon/några säsonger i MoDo? Tänker att det ändå kan va typ samtidigt som Ullmark. Tänkt vilket målvakts par ändå!
hägg om han inte får kontrakt i nhl och så är det vem viker sig först mellan modo och byström:)
semestertider på jobbet så spenderade förmiddagen med att kolla klipp på youtube från säsongen som var. vi har det ganska bra ändå