{10015}: Vore jävigt kul om han gick till Vancouver med all sin Modokoppling!
Inlägg: 2713607
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Byss: The Sphere får verkligen Avicii Arena att se ut som ett… försök 😅
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Byss: ”He was deceptive, skilled, inside-driven, played with pace, it was a complete game offensively. Showed some real nastiness toward the end too, racking up 10 penalty minutes.” Fick med lite av den sista rapporten iaf. Från U18-VM semifinalen mot Kanada. Vore såklart kul om han valdes av Vancouver, däremot var det Leafs och Flyers som lät mest intresserade så jag skulle lägga pengarna på någon av dem.
+ 1