Byss: Förstod aldrig riktigt varför man gjorde sig av med Rubins. Tyckte han periodvis gjorde riktigt bra jobb i försvaret, kunde sätta nått mål nångång. Lite slarvig med pucken va han i för sig. Men han kanske önskade mer än han förtjänade.
+ 3