Inlägg: 2714161
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Vet att hinken letar en annan typ av back men, om jag vore sportchef MoDo (vilket jag inte ör som tur) hugger Nardella. Han va en av dom få som spelade bra i HV. Sen köper jag en defensiv breddback. Sätter Nardella och Winberg som första paret.
Säkert ute och cyklar men så går mina tankar.
Säkert ute och cyklar men så går mina tankar.
Sv: Silly season
Frontschwein: Det är bara juli än så länge, njut av sommaren. I mitten på augusti kan vi börja bli oroliga.
+ 2
Skönt att ekonomin är på plus iaf.