+ 1
Inlägg: 2714200
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Peja: Ärligt talat tycker jag inte att Sanny Lindström är något riktmärke överhuvudtaget. Han är verkligen inget tränarämne. Duktig tyckare som gillar att sticka ut hakan, men inte särskilt duktig på hockey.
Brickley var betydligt bättre i SHL än han var för oss i allsvenskan och snarare ovanligt.
Jag tror också Benn lägger av för att han inte skulle hunnit med riktigt.
Brickley var betydligt bättre i SHL än han var för oss i allsvenskan och snarare ovanligt.
Jag tror också Benn lägger av för att han inte skulle hunnit med riktigt.
+ 1
Blir konstigt att jämfört med era allsvenska backar som aldrig hade spelat på motsvarande SHL-nivå förut. Benn har lirat över 600 NHL-matcher och var bra i Spengler Cup så sent som förra säsongen. För honom var nog det svåra att anpassa sig till stor is vilket han har gjort nu.
Däremot tror jag inte att Benn kommer spela mer.