+ 1
Inlägg: 2714528
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Peja:
Handlar nog mer om att vi är rätt så trygga med att iaf 5 av de backar vi har klarat SHL på ett bra sätt. Kostnad kontra vad man får.
Handlar nog mer om att vi är rätt så trygga med att iaf 5 av de backar vi har klarat SHL på ett bra sätt. Kostnad kontra vad man får.
+ 1
Sv: Silly season
Peja: Du får det att låta som att vi har gått miste om 10 super backar när det egentligen är två tre bra backar.
+ 2
Sv: Silly season
Peja:
Skulle nog kunna nämna 5-6 klubblösa spelare med erfarenhet från ligan som hinken fortfarande har möjlighet att landa, två med MoDo-koppling dessutom.
Men jag förstår att ni är supernöjda med D'astous.
Skulle nog kunna nämna 5-6 klubblösa spelare med erfarenhet från ligan som hinken fortfarande har möjlighet att landa, två med MoDo-koppling dessutom.
Men jag förstår att ni är supernöjda med D'astous.
+ 1
Ni löste förstacentern bättre med Jasek. Där hade ni också kunnat invänta den nordamerikanska marknaden men det gjorde ni inte.