+ 1
Inlägg: 2714533
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Peja:
Det är ju bara för att man gått ut med att hägg har varit prioriterad som du gör den tolkningen.
Tycker mer det lutar åt att ingen annan varit tillräckligt intressant för att inte kunna gå ut med att man gärna väntar ut hägg som defensiv general.
Men du får gärna nämna några spelare som vi har gått miste om, så man själv får bedöma hur realistiskt den värvningen hade varit att hamna hos oss istället för hägg.
Det är ju bara för att man gått ut med att hägg har varit prioriterad som du gör den tolkningen.
Tycker mer det lutar åt att ingen annan varit tillräckligt intressant för att inte kunna gå ut med att man gärna väntar ut hägg som defensiv general.
Men du får gärna nämna några spelare som vi har gått miste om, så man själv får bedöma hur realistiskt den värvningen hade varit att hamna hos oss istället för hägg.
+ 2
Brynäs var som sagt sent ute på marknaden nu på grund av uppenbara skäl, är dock bekväm med att Brynäs backuppsättning kommer bli bättre än er när båda har värvat färdigt. Både var gäller spets (Djoos är bättre än allt ni har) och bredd.
Mycket talar väl för att er backuppsättning kommer vara sämst i serien på pappret, som tur är ska det avgöras på isen och där har ni förhoppningsvis flera som kan överraska positivt.