+ 1
Inlägg: 2714569
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Peja: Att räkna upp värdet på arenan bara för att kunna betala kompis Rödin, snöskottningen (Lindbäck?) och elräkningen verkar funka för er ;-)
+ 4
Sv: Silly season
Peja: Ändå är att spela för kval vad ni vant er vid. Något ni är dömda att göra just pga er arrogans.
Om vi tog in Topping för en miljon så gick vi ändå flera miljoner med vinst, medan Brynäs sin vana trogen brände miljoner i onödan.
Vi kan nog stanna vid att vi nådde vårt mål och ni ert. Vi genom att göra en ekonomisk vinst. Ni genom att återigen förlora en massa pengar. Förstår du inte själv hur korkad du låter? Kan inte någon i din närhet förklara för dig?
Högmod går före fall. Att inte lära av historien är korkat.
Om vi tog in Topping för en miljon så gick vi ändå flera miljoner med vinst, medan Brynäs sin vana trogen brände miljoner i onödan.
Vi kan nog stanna vid att vi nådde vårt mål och ni ert. Vi genom att göra en ekonomisk vinst. Ni genom att återigen förlora en massa pengar. Förstår du inte själv hur korkad du låter? Kan inte någon i din närhet förklara för dig?
Högmod går före fall. Att inte lära av historien är korkat.
+ 3
Sv: Silly season
Peja:
”Att bara spela för att undvika kval kanske funkar för er, men inte för en klubb som Brynäs”
Ja man vill inte jinxa….
”Att bara spela för att undvika kval kanske funkar för er, men inte för en klubb som Brynäs”
Ja man vill inte jinxa….
+ 2
Som sagt, mycket jinx från din sida nu. Jag är försiktigt optimistisk inför nästa säsong, men som Brynäsare siktar man alltid högt - ofta lite högre än vad som kanske är realistiskt. Att bara spela för att undvika kval kanske funkar för er, men inte för en klubb som Brynäs.