+ 2
Inlägg: 2714688
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Röda dagar : Man ser ju bara ödmjukhet då vi sett intervjuer med Måns. Kanske inte hänger med i tempot i början, men har han rätt attityd och vilja så kommer han ikapp på alla plan.
+ 3
Sv: Silly season
Röda dagar : Truppen kommer säkert sakna Göteborgarna EJK och Folin, men Måns verkar passa perfekt in direkt.
+ 6
Vissa värvningar känns rätt från början, Måns är en sådan, hoppas han blir det vi hoppas på.