+ 13
Inlägg: 2714696
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Tycker det är skönt att MoDo har koll. Det blir då ingen katastrof om vi skulle ramla ur igen. Publiken kommer, köper och vi vinner. Helt rätt att bygga en stark vinnande organisation som fungerar över tid.
+ 5
Måns C känns ju som en naturlig ersättare med större potential.
Rinkside har släppt en ny podd och där påpekade det viktiga i att ha en bra styrelse, göra bra ekonomiska resultat och ha stabilitet. Någonting vi varit fantastiska på oavsett serie de senaste sex-sju åren. I längden bär det frukt