Inlägg: 2715119
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Tror Hinken har bra dialog med några jänkare/kanadickers agenter. Lär garanterat dyka upp något från AHL.
Skulle han bli den enda backen så är det minus rejält på backförvärvet. Vi skulle ha en toppback och får någon som bör ligga runt 6-7e.
Tvivlar dock på att han är något huvudspår, utan blir en nödlösning tillsammans med nån halvchansning om vi inte får rätt klippa.