Sv: Silly season
Jugge: Nej, hade du verkligen varit MoDo-it så hade du varit lugn i vetskapen att vi under Karlin alltid överträffar förväntningarna. Men, nu är du inte MoDo-it så du kanske borde bry dig mer om er utmaning...