+ 1
Inlägg: 2715990
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: LL kommer till skillnad mot VV gå in i säsongen som uttalad förstemålvakt.
Stackars VV blev däremot åsidosatt till förmån för en avdankad pundare.
Stackars VV blev däremot åsidosatt till förmån för en avdankad pundare.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: så alla målvakter som har en stark första säsong påminner om Vehviläinen med andra ord? Otroligt svag jämförelse då han inte ens spelat den andra säsongen ännu, är han dålig där så har du ett case.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Åh nej! Du har rätt! Lassi kommer vara jättedålig i år. Typiskt :(
+ 1
Er Lehtinen påminner för övrigt om Vehviläinen som var bra första säsongen i Brynäs men usel efterföljande.