+ 4
Inlägg: 2716186
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett:
Måns Carlsson skall tydligen få en allt i allo roll så han kommer säkert gå chans den konstellation du anger som fö inte är så dum
Måns Carlsson skall tydligen få en allt i allo roll så han kommer säkert gå chans den konstellation du anger som fö inte är så dum
Sv: Silly season
Bad_Brett: Glömde Måns. Han kan såklart mycket väl fylla rollen med Olofsson och Jasek. Han har i Mora visat att han accepterar precis vilken roll som helst. Han kan böka i hörnen och han kan ta skitjobbet framför mål. Ge honom ett tiotal matcher att komma in i tempot så...
+ 1
Sv: Silly season
Bad_Brett: enig med dig. Sampo bör inte spela med Jeppe o Jasek.
Dessa kedjor tror jag får bäst kemi
Carlsson-Jasek-Olofsson
Aagaard-True-Ranta
Woods-Vigneault-Niederbach/Jacobsson
Sebbe-Nieder/TJ-OP/LP/Södergran
Dessa kedjor tror jag får bäst kemi
Carlsson-Jasek-Olofsson
Aagaard-True-Ranta
Woods-Vigneault-Niederbach/Jacobsson
Sebbe-Nieder/TJ-OP/LP/Södergran
+ 2
Jag skulle nog testa något i den här stilen:
Måns Carlsson – Lukas Jasek – Jesper Olofsson
Riley Woods – Alexander True – Mikkel Aagaard
Sampo Ranta – Sam Vigneault – Theodor Niederbach
Sebastian Ohlsson – Lucas Pettersson – Johan Södergran
Dvs, precis som andra har varit inne på: Testa Måns Carlsson, en spelare som kommer acceptera vilken roll han han än får och som har bra storlek och spelsinne, tillsammans med Jasek och Olofsson. Rantas åttor är inte kompatibla med Jasek och Olofsson.