+ 2
Inlägg: 2716640
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jugge: Har inte målat in mig i ett hörn. Var på en promenad där jag köpte olivolja och ett par pilsner.
Kände också att de i timråboken har en fattningsförmåga som var så kopiöst låg att de blandade päron med äpplen hela tiden.
Kände också att de i timråboken har en fattningsförmåga som var så kopiöst låg att de blandade päron med äpplen hela tiden.
Det är classic JFK, när han inser att han målat in sig i ett hörn och inte kan vinna argumentationen så försvinner han bara…