”Jag är jättestolt över att ha flyttat till Ö-vik när jag var 22 år gammal med tanke på att jag är så otroligt hemmakär”
Inlägg: 2716699
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Ja Challe har någon typ av rekord i att sumpa en talang där tror jag... Fick typ bara spela PP hos oss. Gjorde 60p säsongen efter...
Kollade stats för den säsongen. Susse var en sjuk spelare, +/- är inte allt men den skit säsongen var han alltså +12. Danielsson och Skröder var +2.
Kollade stats för den säsongen. Susse var en sjuk spelare, +/- är inte allt men den skit säsongen var han alltså +12. Danielsson och Skröder var +2.
+ 3