Silly: Mattias Karlsson har väl konsekvent varit ganska pricksäker på just oss när det kommer till tippningar och paneler över åren.
Inlägg: 2717309
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Antar att du bortser från fjolåret, då?
För det kan väl inte ha varit någon som tippade oss högre än 13 ifjol.
Ställer mig dock liiite tveksam till hans omdöme då han satt i Femtefemman och påstod att allsvenskan var bättre än någonsin.
Även om jag måste medge att han, oftast, är förnuftets röst i den podden.
Antar att du bortser från fjolåret, då?
För det kan väl inte ha varit någon som tippade oss högre än 13 ifjol.
Ställer mig dock liiite tveksam till hans omdöme då han satt i Femtefemman och påstod att allsvenskan var bättre än någonsin.
Även om jag måste medge att han, oftast, är förnuftets röst i den podden.
+ 1