Zup: har ifs spelat i både Timrå och Blötröven? lite problematiskt;)
Inlägg: 2717411
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Han missade antagningen till hockeygym och blev första reserv. Det var väl Skellefteå och Timrå han var i?
Väldigt stort MoDo-fan dock, så det är inte ett eget val att inte spela för MoDo tidigare.
Väldigt stort MoDo-fan dock, så det är inte ett eget val att inte spela för MoDo tidigare.
