Bad_Brett: Sam har väl inte heller några meriter som kapten tidigare? Håller med om att det är ett svårt beslut. Tar dock för givet att Olofsson, sett till den värvning han är, kommer få en bokstav på bröstet iaf.
Inlägg: 2717428
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Bernardt ..
Han kommer vara lika cool som han är på isen.. Han har ju varit här ett tag nu...
Han kanske skulle växa till en härförare av det förtroendet?
Bernardt ..
Han kommer vara lika cool som han är på isen.. Han har ju varit här ett tag nu...
Han kanske skulle växa till en härförare av det förtroendet?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Foppa var väl aldrig ens assisterande i Colorado heller? Det var väl först i Flyers.
Jag kan lätt tänka mig Olofsson
Jag kan lätt tänka mig Olofsson